Friday, February 25, 2011

Bagaimana nak tahu seseorang itu ex-UIA dalam masa 1 minit?

Mungkin bagi semua orang yang pernah belajar di UIA tahu benda ni. Tapi mungkin tidak perasan. Suatu hari, saya menaiki sebuah bas express ke Johor Bharu, seorang girl ni tanya saya,

Dia: Sis, boleh kita tukar tempat duduk tak, saya nak duduk dengan kawan saya.
Saya: Boleh, boleh. Sis UIA ke?
Dia: Ya, macammana tau?

(perbualan kurang dari 1 minit)

Ha.... Kalau korang semua terer.. cuba teka.....

Bagaimana nak tahu seseorang itu ex-UIA dalam masa 1 minit?


 nak tengok siapa jawab betul... memang UIA sejati.... nak tengok siapa jawab betul... memang UIA sejati....




.Gory. said...

Sis!

Maslina said...

Cepat betul... bijak2 tahniah anda pelajar UIA sejati.... hehe

3 comments:

.Gory. said...

Sis!

Maslina said...

Cepat betul... bijak2 tahniah anda pelajar UIA sejati.... hehe

.Gory. said...

Yes. Saya memang pelajar UIA. Kahkahkah. Hadiah apa dapat ni?